BAÑOS I REGUANT REBEN LES MULTES PER NO RESPONDRE A VOX AL JUDICI: FARAN OBJECCIÓ DE CONSCIÈNCIA FINS AL FINAL

Reguant i Baños:  Diuen que faran objecció de consciència “fins al final”

L’exregidora de la CUP afirma que el tribunal “vira encara més a la dreta en normalitzar un partit feixista, masclista i xenòfob”

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha notificat aquest dimarts presencialment a l’exdiputada i regidora de la CUP Eulàlia Reguant i a l’exdiputat Antonio Baños la sanció governativa que els ha imposat el Tribunal Suprem per negar-se a respondre a les preguntes de Vox durant el judici per l’1-O.

Tots dos s’enfronten a una multa de 2.500 euros, que tenen cinc dies per recórrer, però ja han advertit que “ratifiquen” la “decisió col·lectiva” que van prendre i que mantindran “l’objecció de consciència fins al final i les últimes conseqüències. Segons Reguant, amb aquesta sanció, el tribunal “vira encara més a la dreta” i “normalitza Vox, un partit feixista, masclista i xenòfob”.

Informa:ELPUNTAVUI.CAT (19-3-2019)

754 Lectures | ‣ |
Que tothom ho sàpiga: