COM ACTUALITZAR LA NOVA VERSIÓ DE L’APP DESPRÉS DEL BLOQUEIG DE L’ESTAT

El Tsunami Democràtic ja té una nova versió de l’aplicació mòbil després que Microsoft la bloquegés ahir a la tarda. La plataforma ho ha anunciat a les xarxes socials explicant com s’ha d’instal·lar.
El Tsunami ha assegurat que aquesta versió està “millorada” i és “més operativa” que l’anterior, i es descarrega i s’instal·la en cinc passos. També indiquen que si l’usuari la vol actualitzar i ja disposa de la versió antiga de l’app, no cal desinstal·lar-la.
⚠️ Per actualitzar l’APP del Tsunami Democràtic no cal desinstalar la versió anterior.
📲La nova versió està millorada i és més operativa que l’anterior.
✅ Podeu descarregar o actualitzar l’aplicació del #TsunamiDemocràtic via a l’enllaç següent: https://t.co/lU1vH9IFU5
— Tsunami Democràtic (@tsunami_dem) 30 d’octubre de 2019
GitHub, empresa propietat de Microsoft, va bloquejar aquest dimarts a la tarda des dels Estats Units l’accés a l’app de Tsunami Democràtic, després de rebre un correu de la Guàrdia Civil on s’assegurava que aquesta plataforma “ha estat confirmada com una organització criminal que impulsa la comissió d’atacs terroristes”.
Així doncs, el Tsunami manté el pols informàtic amb l’estat espanyol amb una nova versió per continuar anunciant convocatòries per protestar contra la sentència al procés.
emocràtic 📲 🌊
Com instal·lo l’aplicació?
1. Descarrega’t l’App del Tsunami Democràtic. L’App és segura: anònima i privada. Cal clicar sobre l’arxiu de l’APP, esperar que es completi la descàrrega, tornar a clicar sobre l’arxiu quan acabi la descarrega i seguir les instruccions de l’assistent.
2. Instal·la l’aplicació al teu dispositiu Android. Depèn del model de telèfon et pot demanar permisos extra.
3. Valida l’App llegint des del mòbil el codi QR.
4. Un cop t’hagis validat dins de l’aplicació, indica la teva disponibilitat horària i els recursos amb els què comptes.
5. A través d’aquesta aplicació farem les convocatòries del Tsunami Democràtic. Ens ajudarà a estar a tot arreu: necessitem ser moltíssims!
⚠️ Per actualitzar l’APP del Tsunami Democràtic no cal desinstalar la versió anterior.
📲La nova versió està millorada i és més operativa que l’anterior.
t.me/apptsunamidemocratic
Informa:ELNACIONAL.CAT (30-10-2019)