juliol 20, 2019
DEMÒCRATES APOSTA PER LA VIA UNILATERAL: CAL CONTROLAR EL TERRITORI I MANTENIR-LO

Demòcrates de Catalunya ha aprovat la proposta estratègica que ha de fer possible fer efectiva la independència de Catalunya de forma unilateral. Segons un comunicat, la formació que lidera Toni Castellà aposta per propiciar “un nou desbordament democràtic a l’Estat” com l’1-O i el 3-O de 2017.
A més, insta el Parlament i el Govern a implementar la Declaració Unilateral d’Independència (DUI). El Consell Nacional, reunit aquest dissabte al matí a Barcelona, ha donat llum verda a una estratègia que passa per un “embat democràtic” propiciat per una “mobilització social i massiva, sostinguda i organitzada”, ” pel control dels territori i de les infraestructures “per fer “impossible” qualsevol intent de l’Estat de desactivar, mitjançant la força, la voluntat ciutadana de Catalunya.
Demòcrates també reclama un pla per dur a terme el control “efectiu” del territori i de les infraestructures i punts estratègics, amb la implicació imprescindible del món municipal. A més, remarca la importància de la recerca de suports internacionals amb visió geopolítica. Així, el partit insisteix que cal trobar el moment que permeti tornar a convocar “massivament” la ciutadania al carrer, després de corregir els “errors” comesos durant l’octubre del 2017, i “sobretot els mesos i anys anteriors”.
Informa:ELNACIONAL.CAT (20-7-2019)
500 Lectures | ‣ |