Els Mossos han retirat una pacarta d’Ã’mnium Cultural que ha desplegat davant de l’estació de França contra la visita de Felipe VI. Els agents han actuat a petició de la Casa Reial espanyola. A la pancarta s’hi podia llegir el següent missatge: ‘Joan Carles Primer, Felip l’Últim.’ Els Mossos, a part de la pancarta, també han requisat un equip de música.
Un fort desplegament dels Mossos d’Esquadra i la policia espanyola ha blindat des de primera hora del matà el perÃmetre de l’estació de França, on Felipe VI, conjuntament amb el president espanyol Pedro Sánchez, assistirà al lliurament dels premis de la Barcelona New Economy Week.
Minuts més tard de la retirada de la pancarta d’Òmnium, l’ANC ha desplegat una segona pancarta davant de l’estació. ‘Catalunya no té rei’, es pot llegir.
Informa:VILAWEB.CAT (9-10-2020)