SENSE SUBVENCIONS: LA MASSA SOCIAL DE L’ANC GAIREBĂ ARRIBA A CENT MIL PERSONES

La presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Elisenda Paluzie, ha sortit a defensar l’entitat i la seva gestiĂł desprĂ©s de les crĂtiques rebudes les Ășltimes setmanes per part de diversos sectors de l’independentisme.
En un fil de Twitter publicat el vespre d’aquest dimarts, Paluzie ha desmentit que l’Assemblea estigui tenint “baixades a centenars” de socis, com han difĂłs alguns mitjans, segons ha denunciat. “Com que segurament Ă©s culpa nostra per no informar prou sovint d’aquest tema, donarĂ© algunes dades”, ha escrit.
Elisenda Paluzie
@epaluzie
Replying to @epaluzie
Molts articles han donat xifres desfasades de socis i algun ha mentit directament dient que tenim âbaixes a centenarsâ. Com que segurament Ă©s culpa nostra per no informar prou sovint dâaquest tema, donarĂ© algunes dades. (2)
En aquesta lĂnia, Paluzie ha assegurat que si 31 de març del 2018 -quan aquest secretariat començà el seu mandat de 2 anys- l’Assemblea “comptava amb 39.191 socis i 46.859 simpatitzants. Una massa social de 86.05 persones”.
Elisenda Paluzie
@epaluzie
Replying to @epaluzie
El 31 de març de 2018 (quan aquest secretariat començà el seu mandat de 2 anys) @assemblea comptava amb 39.191 socis i 46.859 simpatitzants. Una massa social de 86.05 persones.
“El 26 dâagost de 2019, 1 any i 5 mesos desprĂ©s comptem amb 47.839 socis i 49.834 simpatitzants. Una massa social de 97.673 persones”, ha seguit.
Elisenda Paluzie
@epaluzie
Replying to @epaluzie
El 26 dâagost de 2019, 1 any i 5 mesos desprĂ©s comptem amb 47.839 socis i 49.834 simpatitzants. Una massa social de 97.673 persones. (4)
AixĂ doncs, Paluzie ha conclĂČs que des que el seu secretariat va iniciar el seu mandat “hem augmentat en 8.648 socis (altes -baixes) i en 2.975 simpatitzants”. “Un increment doncs del 22% en socis i del 13,5% del conjunt de massa social, Ă©s a dir 11.623 socis i simpatitzants mĂ©s”, ha afegit.
Elisenda Paluzie
@epaluzie
Replying to @epaluzie
En el que portem de mandat hem augmentat en 8.648 socis (altes -baixes) i en 2.975 simpatitzants. Un increment doncs del 22% en socis i del 13,5% del conjunt de massa social, és a dir 11.623 socis + simpatitzants més (5)
Per Ășltim, Paluzie ha tornat a aclarir que l’Assemblea “no ha cobrat mai cap subvenciĂł”. “Es finança amb les quotes dels socis i el marxandatge. AixĂČ ens dona independĂšncia. El secretariat (77 persones) ens devem als socis que a mĂ©s ens escullen per sufragi directe, uns a nivell nacional i altres territorialment”, ha explicat.
Elisenda Paluzie
@epaluzie
Replying to @epaluzie
Lâ@assemblea no ha cobrat mai cap subvenciĂł. Es finança amb les quotes dels socis i el marxandatge. AixĂČ ens dĂłna independĂšncia. El secretariat (77 persones) ens devem als socis que a mĂ©s ens escullen per sufragi directe, uns a nivell nacional i altres territorialment (7)
Informa:ELNACIONAL.CAT (28-8-2019)