L’ENTRENADOR DEL MORA BANC ANDORRA HA APRÈS CATALÀ…PERQUÈ ES LA LLENGUA DEL PAÍS

Ibon Navarro Pérez de Albéniz va néixer a Vitòria, el País Basc. Actualment és el primer entrenador de l’equip de bàsquet Mora Banc Andorra, equip que juga la màxima competició de la categoria, l’ACB.

En una entrevista a RTV Andorra que ha recollit el patrocinador de l’equip a, el Mora Banc, Ibon Navarro explica que ha après català perquè està a “un país on es parla català” i creu que “és una bona manera de viure i integrar-me al país”.

També recorda el seu pas pel club de bàsquet Manresa, que va entrenar durant 3 anys. Explica que és a la capital del Bages on va tenir el primer contacte amb la llengua catalana però després, en fitxar pel Múrcia, “ho va oblidar tot”.

Ibon ha fet classes de català a Andorra i, tal com es pot veure al vídeo, ja domina la llengua amb destresa i l’usa amb naturalitat. No hi ha res com tenir un Estat, doncs, i que la llengua catalana sigui oficial.

Informa:LAREPUBLICA.CAT (26-6-2019)
N.de la R.
Elemental, senyors! Si no ets un Estat la llengua moltes vegades és com si no existís.

396 Lectures | ‣ |
Que tothom ho sàpiga: