MANIFESTACIONS A BARCELONA I TARRAGONA A FAVORS DELS TALLS DE LA JONQUERA

Els CDR de Barcelona i Tarragona han convocat manifestacions tot fent una crida a aquelles persones que no han anat al tall del Tsunami Democràtic a La Jonquera. Tot plegat, en el marc de les protestes arran de la sentència contra el procés.
El CDR el Barcelonès ha convocat una concentració davant de la delegació del govern espanyol a Barcelona,, però a partir de les vuit la concentració s’ha començat a moure cap a l’avinguda Diagonal. Els manifestants han decidit tallar aquesta artèria a l’altura del passeig de Gràcia. Ara mateix, han començat a baixar pel passeig de Gràcia direcció a la plaça de Catalunya.
Malgrat que la convocatòria era a les set, una estona abans ja eren desenes els manifestants que s’hi aplegaven. S’hi han sentit crits a favor dels presos polítics, demanant la dimissió del conseller d’Interior, Miquel Buch i contra el president espanyol, Pedro Sánchez. De mica en mica ha anat arribant més gent, fins a arribar a mig miler de persones concentrades.
A la delegació els manifestants també s’ha fet mofa d’Albert Rivera, que avui ha dimitit com a president de Ciutadans i ha anunciat que deixa la política.
Jaume Oliva 🎗🌊
@jaumeoliva_
A la delegació del Gobierno cantem:
🎵🎶 ¿Dónde está Albert Rivera? 🎶🎵
🎵🎶 ¿Albert Rivera dónde está? 🎶🎵
Davant la convocatòria, s’ha pogut veure com es reforçava un desplegament policial al voltant de la Delegació de Govern amb furgons dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Nacional.
A Tarragona, un centenar de persones també han sortit al carrer per tal de mostrat el seu suport als concentrats a la Jonquera. Tallen la Imperial Tarraco per reclamar l’alliberament dels joves empresonats.
TAC 12
@tac12_tv
📣 Prop d’un centenar de persones tallen la Imperal Tarraco per reclamar l’alliberament dels joves empresonats. #Tarragona
Informa:TARRAGONA.CAT (11-11-2019)