QUIM TORRA AGRAEIX LA CARTA DELS DIPUTATS FRANCESOS

El president de la Generalitat ha volgut agrair el gest de 52 diputats francesos que han signat una carta per denunciar la repressió dels cà rrecs electes a Catalunya. Ho ha fet a través d’una piulada, en francès, a Twitter.
52 députés français de différents groupes politiques ont signé une lettre dénonçant la répression de l’État espagnol en Catalogne. Merci beaucoup pour votre engagement envers la démocratie et les droits civils et politiques https://t.co/i11PocSTnl
— Quim Torra i Pla (@QuimTorraiPla) September 1, 2019
Quim Torra ha volgut deixar clar que els dona les grà cies “pel seu compromÃs envers la democrà cia i els drets civils i polÃtics.
Els 52 diputats a l’Assemblea Nacional, de diferents grups, han expressat mitjançant una carta publicada a Le Journal de Dimanche la seva desaprovació per “allò que ens sembla una violació de les llibertats fonamentals i l’exercici de la democrà cia”. I afegeixen que “el debat polÃtic no es pot resoldre mitjançant la repressió”.
La carta dels diputats francesos no ha agradat gaire ni a Pepe Borrell ni a Manuel Valls.
Informa:ELNACIONAL.CAT (1-9-2019)