SALA I MARTÍN RECORDA QUE EL DÈFICIT FISCAL ES MANTÉ EN 16.000 MILIONS

Xavier Sala-i-Martín va ser un dels protagonistes del programa FAQS, de TV3. L’economista va defensar que la independència de Catalunya solucionaria part dels problemes econòmics i d’infraestructures perquè ‘les decisions es prendrien aquí’. Sala-i-Martín també va voler recordar que a Madrid, els catalans sempre seran minoria perquè representen el 16% de la població de l’estat espanyol i va assenyalar que: ‘Diguin què diguin els savis de Madrid, el dèficit fiscal continua essent de 16.000 milions d’euros’

Un altre dels temes d’actualitat és el triomf de la candidatura independentista ‘Eines de País’ a les eleccions a la Cambra de Comerç de Barcelona, destacant el paper que ha de jugar aquesta eina empresarial per a pressionar a la classe política

Sala-i-Martín va respondre als sectors que han criticat la politització de la Cambra de Comerç de Barcelona després dels resultats de les eleccions, recordant que el president de la Cambra de Comerç d’Espanya, Josep Lluís Bonet, de Freixenet, també en fa de política.

El professor universitari també va insistir que s’havia de respectar el resultat electoral a la Cambra de Comerç perquè és una qüestió democràtica, destacant el sentit del vot dels empresaris.

Finalment, l’ex-directiu del Barça amb Joan Laporta, també va opinar sobre el cas Sandro Rosell i va carregar contra la presó provisional imposada a l’ex-president del club.

Informa:VILAWEB.CAT (12-5-2019)
467 Lectures | ‣ |
Que tothom ho sàpiga: