TORRA: ” LA RESPOSTA A LA SENTÈNCIA COMENÇA L’11 DE SETEMBRE “

“La resposta a la sentència comença l’11 de setembre”. Així ho ha assegurat el president Quim Torra aquest dimecres des de Brussel·les, on ha participat a la reunió inaugural del curs polític de JxCat. Torra ha fet d’aquesta manera una crida “a participar massivament” a la manifestació de la Diada convocada per l’ANC i ha assegurat que una participació “com la dels anys anteriors” donarà a l’independentisme “coratge pels dies que vindran”.

Falta tot just una setmana per l’Onze de Setembre. Faig una crida a manifestar-nos multitudinàriament amb un objectiu: independència! Recuperem la iniciativa. pic.twitter.com/bOtnPtCd25

— Quim Torra i Pla (@QuimTorraiPla) September 4, 2019
En la mateixa conferència de premsa, Torra també ha demanat a l’independentisme recuperar la iniciativa política de l’independentisme i ha defensat que malgrat la repressió, cada vegada que es negui un dret, ho tornaran a fer. “Si s’atempta contra el dret a l’autodeterminació, tornarem a autodeterminar-nos”, ha afirmat en aquest punt.

Informa:ELNACIONAL.CAT (4-9-2019)

255 Lectures | ‣ |
Que tothom ho sàpiga: